torsdag 29. mai 2014

~ Sommæ'rn ær hæ'li i Fredriksta' ~

Ja, jeg vet at jeg egentlig er sarping, men skal vel innrømme at jeg har utvandret og blitt fredrikstaner. Jeg kan ikke si anet enn at jeg har blitt veldig glad i denne byen! Den er utrolig fin, har masser å by på, er passe stor samtidig som den er passe liten... ergo; passe for meg.
Idag utvandret vi en hel ettermiddag til min kjæres tante og onkel, som har bygget nytt hus på Hvaler. Her har vi kost oss maks i solen på stranden, med hopping i vann og krabbefiske. MASSE krabber fikk vi. 20 stk om jeg ikke huske feil ved opptelling. Vi avsluttet det hele med å slippe de ut ca 3 meter fra vannkanten og ha et lite krabbe-løp. Herlig ettermiddag var det!


Jeg bestemte meg for å rekke opp knappehull-stolpen på koften til minsten. Likte ikke helt at den skulle strikkes dobbel og syes sammen etterpå. Ble i mine øyne mye finere enkel. 
For de av dere som synes jeg bruker lang tid på en kofte i str. 4 år... jeg stresser ikke med den, for å si det slik.
Kosestrikk kaller jeg det.
Vel, jeg snublet over dette inspirasjonsbilde på google.



Og deler det så gjerne. For dette var en herlig, enkel og klassisk topp til jentene.
"Less is more"
Ikkesant?

Ha en fortsatt god kveld dere!

Klem

Pauline






0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena